fredag 11. september 2015

DT bilde til Gode Minner

Som designteam medlem hos Gode Minner måtte jeg lage noe med bilde av meg som skal henge i butikken. Jeg valgte å lage lerret i mixed media, noe jeg storkoser meg med. Størrelsen på lerretet er 
30 x 30 cm.
Malte først noen strøk med gesso og laget struktur med Liquitex heavy gel. Gode Minner selger den. Fantastisk både som lim og til å lage struktur, og som tørker blank. Plasserte så et bilde av meg, før jeg startet å lime på masse stæsj. 
Brukte alt fra blonder og osteklut til chipboard, metall og smådeler fra verktøykassa til mannen min og syskrinet til moren min. Bildet dekket jeg her med plast før jeg brukte spray gesso.
Spraygessoen dekte ikke helt. Måtte også ha på navnet mitt. Malte over med "vanlig" gesso.
Prøvde meg først med Dylusion sprayer, men ble ikke som jeg ønsket.
Blåfargen er Sky, fra Dina Wakley. Så gikk jeg over med den hvite i samme merke. 

Bare å jobbe med tørrbørstingen til man er fornøyd med fargen og dybden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar / Thank you for leaving a comment!