søndag 1. mars 2015

Guttevariant av staffelikort med trappevri

Konfirmasjons kort til fotball glad gutt. Kortet får et helt annet uttrykk med andre ark. Disse er også fra Papirdesign og serien Hell og lykke. Arkene heter Ballbinge og Fotballsko

Brukte kraftkartong og svart bazill. 
Kant punchen er en Punch around the page fra Martha Stewart som heter Cherish.

Det er mange muligheter til utklipp på arkene som kan pynte opp kortet tilpasset mottaker.

Fotballspilleren er laget av diesen Umbrella man fra Tim Holtz. Bare klipte bort paraplyen og formet litt her og der. Arkene passet ypperlig som drakt og strømper, bare å stanse ut to og klippe til. Draktnummeret er Numbers rubons fra Tim Holtz.

Konfirmasjons stempel og svirler fra Storyteller.

Fotball og fotballsko charms er fra Gode Minner. Usikker på om de ligger i nettbutikken. Men sikker på at Monica eller Hege hjelper deg om du ringer, dersom du bor for langt unna butikken til å besøke dem.

Gratulerer stemplet er fra Kort og Godt, S-206.
Som skrevet på forrige innlegg, så skal jeg prøve å få lagt ut mal på dette.

3 kommentarer:

  1. Likte dette kortet kjempe godt. Jeg har tatt meg friheten til å lifte det. Har blitt til et guttedåpskort. Håper du ikke har noen ting imot det. Jeg kan henvise til siden din om jeg legger det ut. Takk for super inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Ett fantastisk guttekort, herlig bretteteknikk ! Gleder meg til Malen kommer ut så jeg kan få prøvd ut dette, kjempe kult !

    SvarSlett
  3. Bare koselig å bli lifta 😃Og enda koseligere å bli nevnt om du legger ut, tar litt tid med mal fordi kortet er brukt på kurs. Ble derfor bestemt at de som har betalt for kurs skal få ha kortet litt "for seg selv".

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar / Thank you for leaving a comment!